CO VZÍT SEBOU NA TRÉNINK?

Výhodou je, že možno odložit jen boty a cvičíte.

Ve spoustě případech lze tohoto využít v přeplněném denním programu. Vyšetřite tak chvilku pro sebe - můžete mít na sobě jakýkoliv oděv a potom opravdu stačí odložit boty a cvičíte. Jednoduché a přitom účinné pozice ve stoji tak procvičí celé tělo přestože nebudete oblečeni sportovně. Ideálně však doporučujeme pohodlné sportovní oblečení, sportovní sálová obuv nebo bílé ponožky. Cvičení jen v ponožkách je příjemnější lépe tělo reaguje na na vibrace plošiny.

JAK ČASTO BYCH MĚLA CVIČIT?

Pro efekt posilování a formování a hubnutí je vhodné cvičit 3 - 4 x týdně. Pro udržení kondice pak postačí 1 - 2 x týdně. Pro rychlejší účinek cvičení doporučujeme kombinovat se cvičením na Vacuthermu.

ÚČINKY CVIČENÍ

ZDRAVOTNÍ PŘÍNOS

Vibrační cvičení se v lékařském prostředí užívá na léčbu několika různých poruch a zranění. WBV prokázal dobré výsledky pro ty se zdravotními problémy jako je Parkinsonova choroba, roztroušená skleróza, artritida, svalové a nervové poruchy, bolest beder, osteoporóza, atd. Terapeuti na celém světě se přesvědčili o tom, že jsou vibrační cvičení významným přínosem při poúrazové rehabilitaci. Studie ukázaly pozitivní výsledky vibračních cvičení při rehabilitaci pacientů po infarktech, při nemocech srdce a problémech s rovnováhou. WBV pomáhá snižovat účinky stárnutí, jakými je úbytek svalové hmoty a kostí. Jeho schopnost posilňovat kosti a svaly, aniž by se zatěžovaly klouby nebo vazy, z něho dělá ideální řešení pro všechny věkové kategorie.

FITNESS

S přístrojem WBV se snižuje váha rychle a snadno. Přístroj WBV je ideální pro ty, jejichž životní styl neumožňuje provádět zdlouhavá posilovací cvičení. Pomáhá vašemu tělu spalovat tuk efektivněji než běžná cvičení tím, že během cvičení vytváří rychlé izometrické stahy mnoha svalů. Tyto svalové kontrakce spalují ohromné množství energie, které si tělo bere z tukových zásob. V důsledku toho spálí vaše tělo tuk v kratší době. Nárazy jsou minimální, což je ideální pro starší lidi, kteří mají problém cvičit kvůli bolestem kolen, kyčlí a beder. Cvičení WBV zlepšuje odolnost svalů. 10 minut WBV cvičení se rovná hodině tradičního posilování!

WELLNESS

Po zdravotních účincích jakými jsou třeba snížení hladiny kortizolu (stresového hormonu), zvýšení lidského růstového hormonu (HGH), zlepšení metabolismu, stimulace hormonů jako serototin, testosteron a neurotrophin, atd., se cítíte vzpruženi, mladě, máte lepší náladu, celkově se cítíte zdravější a zároveň se vám chce žít aktivnějším životem. WBV podporuje zvýšenou cirkulaci krve, což zlepšuje okysličování buněk, ohebnost těla a hladinu energie. Není to namáhavé, působí to minimální otřesy a je to ideální pro ty, co mají nějaká tělesná omezen